Konferencja podcasterów Polcaster 2015 - Pomia.pl - Portal Pozytywnych Treści
reklama
Witaj, życzymy dobrego dnia, dziś 16 Czerwiec 2019    |    Pamiętaj o życzeniach imieninowych dla: Alina, Aneta, Justyna
Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Zapraszamy serdecznie na pierwszą polską konferencję podcasterów: "PolCaster 2015", która odbędzie się w dniu 

Pierwszy raz w Polsce, w tak szerokim gronie spotkają się podcasterzy, słuchacze, media.

Podkasting to audycje w formie radiowej umieszczane w internecie do pobrania i subskrybowania przez słuchaczy. Zapoczątkowany został w 2004 roku i po 10 latach rozwinął się głównie w USA i Kanadzie.Doskonałe narzędzie dotarcia do odbiorców przez Internet. W Polsce jest skatalogowanych około 200 podkastów o bardzo różnej tematyce.

Największe polskie podkasty gromadzą wokół swoich audycji ogromne, aktywne społeczności. Co więcej, swoje audycje tworzą politycy, aktorzy, doradcy, firmy, psychologowie, coache, doradcy biznesowi, pasjonaci nowych technologii, sprzętu, nauki, gier itd.

Wśród publikowanych na całym świecie audycji można znaleźć m.in.:o technologii, prawie, kinematografii, psychologii,audioblogi, audycje naukowe, zwykłe pogaduszki kolegów, recenzje gier i filmów, porady ekonomiczne, finansowe, psychologiczne. Z podkastów można uczyć się języków, programowania, technik sprzedaży itd.

Konferencja "PolCaster 2015",  to miejsce zarówno dla rozpoczynających swoją przygodę z podkastingiem, jak i weteranów. Po raz pierwszy możemy spotkać swoich ulubionych twórców podkastów i laureatów branżowych nagród, m.in. European Podcast Award. Jeśli chcemy nagrywać własny podkast, skorzystajmy z ich doświadczeń.

 Będziemy także rozmawiać o polskim rynku nowych mediów, zagadnieniach technicznych i promocyjnych.

Program "PolCaster 2015":

Rozpoczęcie. Wstęp, kilka słów o sponsorach, partnerach i o tym, co będzie działo się cały dzień (łącznie z zaproszeniem na warsztaty).

Historia.Rozwój wybranych polskich podkastów. Podcasty autorskie, wzloty, upadki i nauczki.

Początek przygody z mikrofonem.Dlaczego warto podkastować? Co twórcom daje podkasting? Sprzęt i programy do podkasterki.

Podcast branding. Muzyka w intro, oprawa graficzna - w co warto zainwestować? Zasady iTunes, czyli jak wycisnąć wszystko z tagów. Zalety i wady łączenia się w większe stacje i organizacje.

Podcast jako forma komunikacji. Różnice między podkastami a innymi kanałami masowego nadawania (radio, blogi, wideo, netcasty). Bariery i możliwości podkastowania.

Od strony słuchawek. Kto słucha podkastów? Charakterystyka odbiorców. Do czego przydają się statystyki i jak je zbierać. Budowanie społeczności - moc zapału i zaangażowania. Czym jest podkasting dla odbiorców?

Rynek podkastów. Podkasting w Polsce, w Europie i na świecie, podobieństwa i różnice. Międzynarodowe platformy, na których warto być. Konkursy i nagrody podkasterskie - co się dzieje na świecie, co możemy zrobić u siebie?

Marketing i reklama.Gdzie szukać odbiorców? Promocja podkastu w internecie i poza nim. Jakie są sensowne formy reklamowe?

Pieniądze. Komercyjny sens podkastowania - za i przeciw. Finansowanie podkastingu. Przykłady zarabiania na podcastach.

Więcej informacji o konferencji na stronie:www.polcaster.pl

reklama

Menu

Regiony

Portal

 
 

© 2011-2015 POMIA.pl Portal Pozytywnych Treści - Wszystkie prawa zastrzeżone