O reklamie w przestrzeni miejskiej - Pomia.pl - Portal Pozytywnych Treści
reklama
Witaj, życzymy dobrego dnia, dziś 22 Kwiecień 2019    |    Pamiętaj o życzeniach imieninowych dla: Kaja, Leon, Łukasz
Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Przybliżenie problematyki reklamy w przestrzeni miejskiej mieszkańcom Bydgoszczy i wszystkim tym, dla których estetyka przestrzeni jest ważnym elementem kształtującym wizerunek naszego miasta – to cel spotkania, które odbędzie się 16 maja w Domu Mody Drukarnia.

 

Spotkanie połączone będzie z drugim otwarciem wystawy prac zgłoszonych w konkursie na najlepszy szyld edycja 2012, zorganizowanym przez prezydenta Bydgoszczy. Pierwsza wystawa odbyła się w dniach 28 lutego-13 maja w Miejskim Centrum Kultury, a jej otwarcie połączone było z uroczystym wręczeniem nagród.

Druga prezentacja wyróżnionych szyldów w sali wystawowej Domu Mody Drukarnia (ul. Jagiellońska 1 – poziom -1) potrwa do 16 czerwca. Jej otwarcie, 16 maja, w godz. 10.00-14.00 połączone będzie z panelem dyskusyjnym na temat zasad komponowania reklam na elewacji budynków z udziałem architekta miasta, plastyka miejskiego, miejskiego konserwatora zabytków, Miejskiej Pracowni Urbanistycznej, Związku Polskich Artystów Plastyków, Stowarzyszenia Architektów Polskich (SARP), Kujawsko-Pomorskiej Okręgowej Izby Architektów RP, Bydgoskiego Stowarzyszenia Miłośników Zabytków „Bunkier”, przedstawicieli Zarządu Dróg Miejskich, ADM Sp. z o.o. i firm reklamowych.

Podczas panelu, który poprowadzi Dominika Kiss-Orska (MCK), autorzy/projektanci nagrodzonych szyldów opowiedzą o tym, w jaki sposób szyldy powstały i skąd czerpali pomysły. Przedsiębiorcy i wszyscy zainteresowani będą mogli uzyskać informacje na temat zakomponowania własnej reklamy. Plastyk miejski będzie służył radą i pomocą – tym razem poza swoim biurem. Zachęcamy do przyniesienia ze sobą zdjęcia lokalu, na którym planowana jest reklama (zdjęcia winny ukazywać budynek w całości) – ułatwi to jej zakomponowanie w przestrzeni.

Spotkanie ma na celu przybliżenie problematyki reklamy w przestrzeni miejskiej mieszkańcom Bydgoszczy i wszystkim tym, dla których estetyka przestrzeni jest ważnym elementem kształtującym wizerunek naszego miasta: promowanie pozytywnych rozwiązań przy projektowaniu i komponowaniu szyldów reklamowych, kształtowanie świadomości społecznej w zakresie wpływu reklam na estetykę przestrzeni miejskiej, pobudzanie obowiązku współodpowiedzialności i zaangażowania mieszkańców w świadome i pozytywne kształtowanie przestrzeni miejskiej, poszerzenie świadomości przedsiębiorców (reklamodawców) w zakresie skuteczności estetycznie zaprojektowanej i właściwie zakomponowanej reklamy, propagowanie działań zgodnych z obowiązującym prawem miejscowym, budowlanym i z zasadami ochrony konserwatorskiej.

 

Źródło: bydgoszcz.pl

reklama

Menu

Regiony

Portal

 
 

© 2011-2015 POMIA.pl Portal Pozytywnych Treści - Wszystkie prawa zastrzeżone