Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

20-21 listopada 2014 r. w Hotelu Hilton Garden Inn w Rzeszowie odbył się IV Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach. Było to kompendium wiedzy dla samorządów, ale nie tylko. Wszyscy, którzy prowadzą firmę mogli skorzystać z wykładów ekspertów, którzy tłumaczyli nowe metody marketingu i PR. Fundamentem prowadzonych działań powinna być starannie przygotowana strategia marketingowa - jak podkreślano wielokrotnie. Samorząd staje się niczym firma, a to oznacza, że samorządy muszą kształtować wizerunek miast i gmin tak, jak to robią profesjonalne firmy na rynku prywatnego biznesu. Do osiągnięcia założonych celów potrzebny jest wyrazisty logotyp oraz chwytliwy slogan reklamowy. Rzecz niby oczywista, ale jednak może sprawiać, że samorządy, a dokładniej ludzie pracujący w poszczególnych urzędach mogą mieć z tym problem. Kongres miał na celu wprowadzić urzędników do pojmowania narzędzi i dobrego posługiwania się nimi w swojej pracy. Gospodarze miast i regionów w obecnych czasach wydają się być bardziej świadomi potrzeby promocji, dlatego wdrażając kolejne kampanie zatrudniają profesjonalne agencje reklamowe, interaktywne i PR-owe. Kształtowanie wizerunku to zadanie długofalowe, dlatego istnieje potrzeba organizacji takich spotkań.

Głównymi partnerami wydarzenia byli: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Urząd Miasta Rzeszowa, Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka, a organizatorem technicznym firma Exacto Sp. z o.o.

Jak co roku czwarta edycja Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach była okazją do wyjaśnienia przynajmniej niektórych wątpliwości, jeśli chodzi o marketing, zarządzanie i promocję miast i gmin tak, aby były postrzegane pozytywnie i zachęcały do odwiedzania turystów oraz zamieszkiwanie nowych mieszkańców. Istotą dobrego marketingu jest również to, aby studenci, którzy studiują w Rzeszowie nie wyjeżdżali z miasta. Pociąga to za sobą realizację planów na rozbudowę infrastruktury terytorialnej pozwalającej na budowę mieszkań, a przede wszystkim nowych firm. zatrudnienie to podstawa egzystencji, a od tego zależy zameldowanie się w danym regionie. Możemy obserwować wiele zasługujących na uwagę projektów, ale jednocześnie wciąż pojawiają się mniej trafione pomysły oraz błędy, których można uniknąć. Kongres "wyjaśnił" istotę sprawy, a my będziemy obserwować działania samorządów i powinniśmy również przyczyniać się do promocji naszego regionu w Polsce i na świecie.

RRz, fot. Roman Rzońca - pomia.pl

DSC01247.jpgDSC01249.jpgDSC01252.jpgDSC01253.jpgDSC01255.jpgDSC01256.jpgDSC01257.jpgDSC01258.jpgDSC01259.jpgDSC01260.jpgDSC01261.jpgDSC01262.jpgDSC01263.jpgDSC01265.jpgDSC01266.jpgDSC01268.jpgDSC01269.jpgDSC01270.jpgDSC01271.jpgDSC01274.jpgDSC01275.jpgDSC01280.jpgDSC01283.jpgDSC01286.jpgDSC01287.jpgDSC01289.jpg





AdmirorGallery 5.2.0, author/s Vasiljevski & Kekeljevic.